تلاش شرکت جرثقیل سازی street برای کمک به ساخت نسل بعدی وسایل نقلیه ریلی
تلاش شرکت جرثقیل سازی “street” برای کمک به ساخت نسل بعدی وسایل نقلیه ریلی
 
شرکت street  نه دستگاه جرثقیل رونشین را در کارخانه راه آهن هیتاچی اروپا در کارخانه جدید التاسیس آنها واقع در Newton Aycliffe نصب کرده است.
بخشی از یک سرمایه گذاری ۸۲ میلیون پوندی و در مرکز فعالیتها، جرثقیل ها برای کمک به ساخت ترکیبی از۳۵ مترو و قطارهای بین شهری با سرعت بالا در هرماه، استفاده می شوند.
 
 
دو دستگاه جرثقیل رونشین ۴۰ تن مخصوص برای جابه جا کردن واگن های قطار تامین شده اند که خارج از سایت ساخته شده اند. این جرثقیلها بر روی کالسکه هایی با ارتفاع زیاد نصب شده اند  که آنها را قادر می سازد تا به راحتی و با امنیت در محوطه کارخانه حرکت کنند. این سیستم اجازه می دهد که تجهیزات بیشتری در زیر جرثقیل ها نصب شوند. همچنین street سیستمهای دروازه ای ثابت را در طول خط تولید تأمین کرده تا تکنسین ها به راحتی بتوانند به کالسکه ها دسترسی داشته باشند. بیش از ۷ جرثقیل با ظرفیت های ۱۰ یا ۱۵ تن تعبیه شده اند تا مواد و قطعات را به ایستگاه های کاری در اطراف تأسیسات بیاورند.
کریس لیندلی اسمیت، مدیر فروش street، اظهار میکند که: این قرارداد در زمانی بحرانی بوده و ما مجبور بودیم جهت ساخت و تحویل جرثقیل ها در برنامه ریزی تحویل خواسته شده، همکاری نزدیک با پیمانکار اصلی داشته باشیم. این به معنی تعبیه پل های جرثقیل قبل از آنکه سقف بر روی ساختمان نصب شود و مطمئن شدن از اینکه آنها در برابر شرایط هوا حفاظت شده اند، است.
از آنجایی که مهلت تحویل در صنعت راه آهن خیلی بحرانی است، اینکه جرثقیل ها تا حد امکان قابل اطمینان و ایمن باشند بسیار ضروری است. بنابراین سرعت جرثقیل ها برای رسیدن به محصول موثر و برای اطمینان از ایمنی و ثبات بار بهینه شده است. ما همچنین سیستم های ضد برخورد را تهیه کرده ایم برای زمانی که چند جرثقیل در مسیرهای مشابه قرار میگیرند.
تمامی جرثقیل ها جفت پل با سطح مقطع ورق های باکس شده هستند و به بالابرهای پیشرفته سری ZX برای جابه جایی های قابل اطمینان مجهز گردیده اند.