محدوده ای از بالابرها که برای جرثقیل ها در محیط خورنده توسعه یافته است

محدوده ای از بالابرها که برای جرثقیل ها در محیط خورنده توسعه یافته است.

جرثقیل ها نقش حیاتی را در پروسه گالوانیزه سازی و پرداخت نهائی سطوح به عهده  دارند  و شرکت جرثقیل Street (بزرگترین کارخانه سازنده بالابر و جرثقیل در انگلستان) محدوده ای از بالابرهای اصلاح شده را توسعه داده است تا چالش های محیطی خورنده را پشتیبانی کنند .اینها بر مبنای  بالابر سریZX هستند، یک دستگاه سیم بکسلی مدرن که در حال حاضر در دسترس است و به طور مناسبی برای استفاده در فضاهای خورنده پیشرفت کرده است.
مشکل اصلی و مهم در تمامی لوازم در محیطهای گالوانیزه، حضور درجات خورندگی بالا و عوامل شار هست که ریز بخارهای اسید هیدرولیک را در فضا تولید می کنند. مواد استاندارد این شرایط را تحمل نمی کنند. برای غلبه بر این خطر، تمام اجزای فولادی در رنگ اپوکسی دو لایه به پایان می رسند. این رزین های اپوکسی ثابت و تاثیرناپذیر از مواد شیمیایی خورنده هستند.
PVC و پلاستیک های استاندارد دیگر برای تخریب سریع در محیط های به شدت اسیدی مستعد هستند، بنابراین کابل های برنج به جای پلاستیک و کابل های عایق لاستیکی به جای PVC استفاده می شوند. ترمز مگنتی به یک صفحه پشتی فولادی ضد زنگ مجهز شده است تا در مقابل حفره و خوردگی مقاوم باشند. موتورهایی که در این بالابرهای ZX استفاده شده اند، برای اهداف بخصوص طراحی گردیده و دارای فنهای خنک کننده ساخته شده از چدن داکتیل هستند. شرکت Street به طور گسترده ای این لوازم را صادر می کند و استفاده کنندگانی در فنلاند، تایلند، آفریقای جنوبی، عربستان صعودی، سوئد و جاهای دیگر دارد. خدمات و حمایت های محلی توسط شبکه جهانی وسیعی از توزیع کنندگان ارائه می شود.