جشن تجلیل street

بازدیدکنندگان از تمامی نقاط جهان به شرکت جرثقیل سازی Street پیوستند تا رسیدن به فروش جدید کارخانه ( ۳ میلیون پوند ) را جشن بگیرند. Street بزرگترین سازنده بالابر و جرثقیل انگلستان است که حدوداً هر ۷۰ درصد از ۳۵ میلیون پوند معاملات خود را از طریق فروش بالابرها و لوازم انواع جرثقیل (اعم از سقفی، دروازه ای، بازویی، ستونی و…) به سازنده های خارجی به دست می آورد.

آندرو پیمبلت، مدیر عامل شرکت جرثقیل استریت می گوید که ما به سختی کار می کنیم تا یک شبکه بین المللی از حدوداً ۹۰ توزیع کننده خارجی در ۴۸ کشوربسازیم.

کارخانه جدید بالابر این ظرفیت را به شرکت می دهد که تولید محصولات بالابر سیم بکسلی خود را از تولید سالانه ۲۵۰۰ بالابر به ۳۲۰۰ بالابر افزایش دهند.

این شرکت پیش بینی می کند که با این روند رشد یک تغییر دیگری در سال ۲۰۱۶ صورت گیرد که محصولات دو برابر شوند که مشاغل بیشتری را به دنبال دارد.

ما بالابرها و جرثقیل های با ظرفیت تا ۲۵۰ تن با امنیت بالا تولید می کنیم. خروجی کارخانه حدوداً سالانه ۴۰۰ جرثقیل کامل است.

ما حدود ۷۰ درصد از معاملاتمان را به آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، استرالیا، هند و سرزمین های دیگر صادر می کنیم. بسیاری از توزیع کننده های خارجی ما سازنده انواع جرثقیل (سقفی، دروازه ای، بازویی، ستونی و…) هستند که لوازم جرثقیل را از ما خریداری می کنند مانند بالابر و کنترل کننده ها.

استراتژی ما در شرکت جرثقیل سازی Street پیشرفت محصول است. بیش از ۱۰ درصد از کارکنان ما در محصولات جدید درگیر هستند. بسیاری از شرکت های مهندسی در انگلستان یک سیاست نهایت تخصص را دنبال می کنند و یک بخش مفید امن را در بازار جستجو می کنند. روش های Street روش هایی است که بخش های بازاری بیشتری را پوشش می دهد اما ترجیح ما ماندن در بازار جرثقیل است.

توسط ابزار تکنولوژی ما قادریم تا محصولات بهتری را تولید و مهندسی کنیم.

وضعیت بازار فعلی و مسائلی که بر جرثقیل Street تاثیر می گذارد:

به دلیل ماهیت بین المللی تجارت، ما قادریم با تمرکز بر تلاش بیشتر روی صادرات، هرگونه رکود اقتصادی را در اقتصاد انگلستان جبران کنیم.

برنامه های پیشرفت محصولات ما قیمت های رقابتی را به ما می دهد. صادرات یک پایداری را برای تجارت ایجاد می کند و این امکان را به ما میدهد تا به طور موثرتری در انگلستان عمل کنیم.

در سال های اخیر تجارت بر روی تعمیر جرثقیل تمرکز می کند. در سال های جنگ کارگاه های شهر شیفلد فقط اجازه داشتند که تعمیرات ضروری جرثقیل را انجام بدهند. بنابراین مقدار زیادی کار انبار شده وجود داشت که به ساخت جرثقیل نیازمند بود. در آن سال ها، درست بعد از جنگ اکثر موادی که برای ساخت جرثقیل لازم بودند نایاب و حتی جیره بندی شدند. به جهت بالا بردن کیفیت  و افزایش محصولات، شرکتهای همکارStreet به وجود آمد. همیشه ابتکار و نوآوری جزو استراتژی های شرکت جرثقیل سازی Street میباشد.

اواسط دهه ۶۰ مرحله بعدی پیشرفت بود. همکنون تیم طراحی شرکت جرثقیل سازی Street در حال ایجاد کردن یک برنامه تحت شبکه اینترنت است که بر پایه نرم افزارهای مهندسی، تمامی اجزای جرثقیل سقفی و دروازه ای را طراحی میکند. منحصراً، شرکت تمام اطلاعات فنی را با نمایندگیها از طریق اینترنت تقسیم می کند.

امروزه شرکت جرثقیل سازی Street یک شبکه جهانی نزدیک به ۹۰ شریک خارجی دارد. با تقسیم بازارجهانی گسترده شرکت Street قادر است تا در طراحی و ساخت بالابرها و متعلقات آن ها پیش برود.