شرایط ویژه دولت برای سازندگان جرثقیل انگلستان

اختصاص شرایط ویژه دولت برای سازندگان جرثقیل انگلستان
شرکت جرثقیل Street (بزرگترین سازنده کارخانه جرثقیل ها و بالابرهای انگلستان) مفتخر است به دیداری با رئیس خزانه (جناب آقای جورج آزبورن) در مارس. در دیدار کارخانه بالابر جدید Street ، آقای آزبورن شرکت را به خاطر رکوردش در تحقیق و توسعه، سرمایه گذاری در محصولات جدید و فرایندهای تولید پیشرفته، صادرات و رشد استخدام تحسین کرد.
مدیرعامل ،اندرو پیمبلت، اظهارمی کند که شرکت  Street تجارتی خانوادگی ست که بر پیشرفت های تجاری طولانی مدت تمرکز می کند و این ما را قادرمی سازد تا پیشنهادات محصولات وسیع تری را برای مشتریان انگلیسی ایجاد کنیم و در محصولات برای بازارهای جرثقیل بین المللی سرمایه گذاری کنیم تا آنکه بالابرها و کیت های جرثقیل هایمان در حال حاضر در همه بازارهای صنعتی پیشرفته از طریق یک شبکه جهانی با کیفیت از توزیع کنندگان در دسترس و موجود است. آقای آزبورن در صحبت با گروهی از پشتیبانانش در آغاز کمپین انتخابات عمومی بیان کردند:

((من لذت بردم از اینکه جرثقیل Street را همراه با اندرو بینگم بازدید کردم و گروه را ملاقات نمودم. این یک شرکت خارق العاده و یک داستان موفقیت برای صادرات  محصولات انگلیسی است. شیوه موفقیتش در سرمایه گذاری در پیشرفت محصول و نگرش “ما می توانیم”  است. ))